Hoe verloopt je bestelling?

Je hebt zojuist een bestelling geplaatst bij Buitengewoon Koken, maar wat nou?
Hieronder wordt uitgelegd hoe het bestelproces van bestelling tot voordeur verloopt, handig om te weten!


Nadat je hebt betaald via IDEAL of PayPal ontvangt je een bevestigings-e-mail van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat de bevestigings-e-mail in je spambox terecht komt. Geen bevestigings-e-mail gehad? Neem dan even contact op.

 

Na ontvangst van uw bestelling wordt deze met uiterste zorg klaargemaakt voor verzending.

 

 

 Je bestelling wordt aangeboden aan PostNL.

 

 

Je ontvangt een e-mail met daarin een de track & trace link van het pakket. Via de link kan het pakket gevolgd worden op de website van PostNL. Tip: download de PostNL app op je smartphone. De app houdt je volledig op de hoogte van je bestelling. Klik hier voor de PostNL app.

 

Je bestelling wordt aan huis afgeleverd! Wanneer je bestelling aangetekend is verzonden (dit staat in de e-mail) dient er iemand thuis te zijn op het opgegeven adres. Als er niemand thuis is neemt PostNL het pakket terug en volgt er een nieuw bezorgmoment. Als het pakket standaard is verzonden wordt het in dit geval afgegeven bij de buren. Klik hier voor meer informatie over het ontvangen van een pakket met PostNL.